Home > Lidmaatschap

Lidmaatschap

Aanmelden gaat middels een inschrijfformulier welke u hier kan downloaden waarna het ingevuld kan worden opgestuurd naar de ledenadministratie van de DTA dutchteampenningassociation@gmail.com

Actief lidmaatschap                                                                                                                                           Het actief lidmaatschap is bedoeld voor de ruiters die willen deelnemen aan de wedstrijden van de DTA en bedraagt eur 35,- per jaar.

inactief lidmaatschap                                                                                                                                   Ook kunt u inactief lid worden, wanneer u wel graag voor onze evenementen wordt uitgenodigd maar niet deelneemt aan de wedstrijden. Het inactief lidmaatschap bedraagt eur 17,50 per jaar. Het aanmelden gaat ook middels het inschrijfformulier hierboven. De gegevens van het paard kunt u open laten.

De inschrijver is pas lid als de contributie is voldaan. De inschrijver is zelf verantwoordelijk voor de betaling door storting van het volledig verschuldigde bedrag.

Rabobank  NL58 RABO 01178.30.828
t.n.v. DTA